lauantai 1. kesäkuuta 2013

Ku katon sua, mä oon elossa taas

Piiitkästä aikaa tämänkin blogin parissa ! Tänään sitten saatiin todistukset kätösiin, ja 8 vuotta peruskoulua takanapäin, 1 lukuvuosi enään jäljellä ! Syksyllä ollaan siis 9B luokalla :) Tätä on odotettu !!

Tälläviikolla aika rentoa koulussa, kun on kirjat keräilty ja on ollut paljon luokanvalvojan tunteja, ollaan tyhjennetty loksut jnejne. Tänään sitten mentiin 8.15 kouluun ja me Helmin kanssa myöhästyttiin hieman :D Kevätjuhlassa sitten oli rehtorin puhe, ysien todistuksien jako, parkour-esitys ja lauluja. Se kesti muutaman tunnin ja sitten omiin luokkiin ja todistuksien pariin ! Ei ihan semmonen mitä toivoin, mutta ensivuonna sitten vähän nostetaan numeroita :) KA taisi olla 7.1. Ensviikolla oon rippileirillä, joten ensiviikollakaan en postaile, mutta sen jälkeen palaan, eli 9.6. palaan takaisin !

Mulla on konfirmaatio 16.6.2013 ja sieltä tulee paaaljon kuvia, ja konfisrahoilla ostan uuden kameran, joten kesällä saatte paljon videoita, jeee ! Nyt rupean oikeasti päivittelemään blogeja ihan puhtaalta pöydältä, sillä oon niiiin iloinen kun kesäloma alkoi ♥ !!

Tänään oltiin heti ensimmäisissä juhlissa, ja jouduin vetämään mekon päälle... Mekkoa harvoin näkee mun päällä, mutta juhlissa kyllä :D Oltiin siis mun serkun valmistujaisissa, oltiin siellä muutama tunti ja lähdettiin sitten kotia päin, ja huomenna on serkun synttärit. Plääh, paljon kaikkea juhlia kesällä !

Kesäsuunitelmia mulla on jo tiedossa ihan liikaa! Rippileiri alkaa 3.6. ja päättyy 9.6. joten sillon en postaile. Sieltä tullessani kerron riparista ja julkaisen kuvia teille :) ! Sen viikon järjestelen konfista varten ja käyn tallilla. Kesäkuussa pitäs nähdä muutamaa ihanaa ystävää ja heinäkuussa oon sitten töissä. Oon kummitädin mukana navetalla!

parasystävä ♥

tämänhetkinen fb profiilikuva :)


METSÄSTÄJÄ ♥



1 kommentti: