lauantai 9. marraskuuta 2013

117 - Aikainen joulunavaus

Heloou kaikki (:
Mun elämään ei oikein kuulu mitään kummempia, vähän ajatusten selvennystä kun tuntuu että jokapäivä on jokin asia mikä ahistaa. Ensinnäkin kokeet, yhteishaku, muutenkin tulevaisuus. Päivät kuluu neljän seinän sisällä, koneen ääressä kun ulkona ripottaa vettä. Tottakai koira pitää lenkittää, kaatosade päivillä ei olla käyty lenkillä, on ollut vähän lepposampi viikko. Maanantaina tallilla käydessä menin n. 20 min kentällä käyntiä ja pari kierrosta ravia, koko kenttä on ihan velliä, eikä uskalla oikein mitään tehdä. Mä niin vihaan syksyä. Mielummin olis jo sen metrin verran lunta ja -20 pakkasta!

Tiistaina olin kaverilla, tehtiin ruokaa ja juteltiin (: Keskiviikkona olin Helmin mukana jakamas mainoksii, ja sen jälkee Helmi tuli meille viel illaks. Torstaina leivottii Helmin kans pipareita! Tuli vissii syötyy liikaa taikinaa ku vyöryttii molemmat ja olo oli ku olis ollu raskaana XD Mutjoooh, mun elämään kuuluu liikuntaa, terveellistä elämistä (ainakin yritys on kova) ja kokeisiin lukemista!
omnom ;3

laatuja koska videolta otettu :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti