maanantai 14. tammikuuta 2013

Haaste

moiii :-)
Teen tän haasteen nyt, koska Sofia haastoi kaikki bloginsa lukijat tekemään tämän, ja minähän tuolta kyseisestä palkista löydyn. 


Haasteen säännöt:
-Kerro 11 faktaa itsestäsi.
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
-Keksi 11 uutta kysymystä.
-Haasta 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa. (haastoin vaan 8)
-Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät.

Faktat: 

1. Omistan maailman tyhmimmän kissan.
2. Ensivaikutelmalta saatan tuntua ujolta, hiljaiselta viattomalta tytöltä, jota minä en oikeasti ole :DD
3. Mul on maailman tyhmin bff ♥
4. Oon oikeesti tosi herkkä, vaikkei sitä ulkoapäin näkisikään. Vähäänkään jos mulle huutaa, saatan itkeä.
5. Jos mua ärsyttää, saatan tehä ihan mitä vaan.. 
6. Oon koukussa facebookkiin, en pysty olla koneella jos se ei oo auki :D
7. Rakastan valokuvata ♥
8. Lyhytpinnainen, äkkipikainen ja itsepäinen, sanat kuvaavat minua vallanmainiosti..
9. Nauran ihan kaikelle ja nauran kovaa, joskus kaveritkin ovat niinkuin ei tuntisi mua 
10. Oon älyttömän köyhä. tälläkin hetkellä pöydällä makoilee 95 senttiä, ja ne on mun ainoat rahat...
11. Jos mä nään kaupassa jotain kivaa, mun on pakko saada se, ja tää aiheuttaa joskus ongelmia mulle.

Leo & Roki ♥ 




1. Vietätkö aikaa enemmän kavereiden vai hevosten parissa?
- molempien.

2. Mikä on viime vuoden paras hevosmuisto?
- kaikki maastoreissut petran ja jedin kanssa.

3. Mistä ratsastuslajista pidät eniten?
- Kouluratsastus on se mun juttu, esteetkin on ihan jees.

4. Ketkä kuuluvat harrastuksesi tukijoukkoihin?
- Paras ystävä ainakin, ja muutkin kaverit.

5. Kuka on tähänastisen elämäsi merkittävin hevonen?
- Purje ja Emtti.
6. Mitä huonoja puolia bloggaamisessa on?
- joskus tätä ei jaksa..

7. Mikä on lempi lastenohjelmasi?
- muumit ! 

8. Saavutitko edellisvuoden tavoitteesi ratsastuksessa?
- kyllä ! uskalsin hypätä leirillä ja nykyään hyppääminen on ihan kivaa, ennen pelkäsin sitä kauheasti =) 

9. Kuinka monta ruusuketta sinulta löytyy?
- hevos vai mistä ? Gerbiilinäyttelyistä nuota on kertynyt, 2 hepparuusuketta leirikisoista

10. Millä tallilla ratsastit ensimmäisen kerran elämässäsi?
-Vironmäen Ponitallilla.

11. Minkä sanallisen- /numeroarvosanan antaisit blogilleni?
- tarkottaaks tää numeroo ? jos tarkottaa ni numerona antaisin 8 (: 

Kysymykset: 
1. Oletko koskaan satuttanut itseäsi pahasti?
2. Korkein hyppäämäsi este?
3. Millaista musiikkia kuuntelet?
4. Oletko ratsastanut missään muussa maassa kuin Suomessa?
5. Miksi juuri hevoset?
6. Tykkäätkö hiuksistasi? Jos et niin miksi?
7. Oletko hyvä koulussa?
8. Lempiaineesi?
9. Kesä vs talvi?
10. Paras hevostarvike kauppa?
11. Mitä mieltä olet hevostalli.netistä?

Haastan: 
 ja ihan kuka vaan, joka haluaa tehdä :) 

-jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti