lauantai 24. elokuuta 2013

110 - sä oot mun päässä silti, vaik mä unohtaisin kaiken














Paidat - Ginatricot
Housut - Only
Kengät - Andiamo








Purje kuvat (c) Helmi *klick*


Heipsannn ! Toinen kouluviikko takanapäin, ja tuntuu et oltais istuttu koulussa jo taas se puolvuotta ainakin? Ei millään jaksais ajatella asiaa yhtään pidemmälle, esim TET, yhteishaku jnejne... suorastaan pelottaa toi yhteishaku päivä. Läksyjä satelee kun mummoja taivaalta, mutta enh.... taino ei mitään ! :D

Torstaina päätin tallilla, että hyppään pitkästä aikaa Purjeella! Viimeksi ollaan hypätty Suskin valmennuksessa joskus huhtikuussa. Laitettiin 2 estettä kentälle, ja aloitettiin ihan pienistä 40cm esteistä. Alkutunnista Purje vei mua ihan 200 - 0 ympäri kenttää ja jarrut oli tallissa... No, kun esteet nousi korkemistaan, niin alkoi Purjekkin keskittymään paremmin, eikä enää vienyt. Tunti meni tosi hyvin loppua kohden ja hypättiin meijän ensimmäinen 75 ! :) Oon siis toooosi ylpee ponista!

Eilen Helmi tuli meille yöks, ja päätettiin lähtee mettään kuvailemaan! Mentiin läheisen hiekkatien kivelle syömään karkkia ja sitten kuvailtiin. Ei oikein ihmeempiä tehty...

Nyt mulla on erittäin tylsää ja haluisin kuvata teille jotain videota mutten keksi mitä........ :( paitsi että tänään tulee varmaan kuvapostaus prt 1!

1 kommentti:

  1. Kuvaa joku meikkivideo?:) Ja ootteko tulossa keskiviikkona sinne mätsäriin?

    VastaaPoista