keskiviikko 2. lokakuuta 2013

113 - dear darling♥










en ois koskaa nähny/tuntenu selästä käsin että tää heppa menis näin hienosti 




Moips ! Kävin maanataina ratsastamassa Purjeen ja Helmi *klick <--, oli kuvaamassa! Tuli kyllä parhaimpia kuvia mitä ikinä ollaan otettu, ainakin toi missä on kuvateksti. Ollaan Purjeen kanssa kehitytty viime syksystä aika kivasti, ainakin ollaan opittu vähän taipumaan ja ottamaan takapäätä alle! :) Ei sitten heppailusta sen enempää.
Viimeviikolla olin viikonlopun yksin kotona, paitsi mentiin Iitan(koira) tallille perjantaina ja iita juos pyörän vierellä ja ei väsyny millää... helvetisti energiaa! Lauantaina sitten tylsä kotipäivä yksin himassa(okei oli siel veli mut ei sitä huomaa XD) ja sunnuntaina tapahtui mun maailmanloppu... mun kone sano ittesä irti mun elämästä. :( ! jos joku ei ymmärtäny ni se on nyt sit paskana, ja mun toinenkii kone meni just vähä aikaa sitte rikki... Kirjottelen tätä nyt Helmin koneella. Tota ei vissiin pysty korjaamaan, joten viimestään jouluna saan kuulemma uuden.

just ku oisin innostunu kuvailee joku päivä mydayn ni eiköss kone mee sit paskomaa ittesä, joten jos en saa joku viikonloppu helmil laitettuu jos meen niille vaik yökks ni ette saa mydayt ainakaa 3kk... no pitää kattoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti