lauantai 19. lokakuuta 2013

114 - I'm back!











<3




;)





wnb lintukoira 9kk ! <3





Heipsan taas pitkästä aikaa! 
Ihanaa päästä taas normaalin bloggaukseen pariin. Nyt on siis hiljaiselo historiaa, sillä kone on saapunut! Eli mun kaikki kuvat meni edellisen koneen mukana, paitsi nää ensilumikuvat otettiin tänään ja loput oli vielä kamerassa. Eli mun päivät on kulunut kirjojen ja puhelimen kanssa suunilleen joka päivä. Ja tietenkin tallilla oon käyny. En oo saanu kuvii tallilta, mut Iitasta on paljon kuvia! Ostettiin siis eilen Iitalle talvitakki, mikä tossa kuvassa näkyykin. Se on vähän tollanen jäykkä vielä, joten vähän ryppynen, ihan summamutikassa koko otettiin ja oli ihan hyvä koko, paitsi pylly jää vähän paljaaks :c Iitalla oli Virenojan koululla mätsärit 12.10.2013 ja siellä olin niiin ylpee mun murusta että meinasin haljeta! Ilmottauduttiin monirotusiin, ja sieltä sitten saatiin ensin punainen nauha, ja oltiin monirotuisten PUN1 ja päästiin BIS kehään. Iita pärjäs sieläkin ihan hyvin, mutta rupesi väsymään eikä kiinnostanut enään, niin tiputtiin sitten 8 joukosta, mistä karsittiin 4 jotka sijoittuu. Eli ei ekoista kättelyistä vaan toisista. Eli tosi tyytyväinen olen! :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti