sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Mekkokuvia Hämeenlinnasta!

Käytiin 8.6. sunnuntaina Helmin ja sen äidin kanssa Hämeenlinnassa, käytiin vaan kuvailemassa siellä mekkokuvia meistä. Hämeenlinna on kyl tosi kaunis kaupunki, onnekkaat jotka asutte siellä, kun ite on tottunut kattelemaan tätä tuppukylää... Olin siis Helmillä tuolloin yötä.
DSC_0312
IMG_7885

Mä oon myös kesätöissä, tallilla. Mulla on nyt ollu 5 vuoroa ja nyt vasta alkaaki oikee kunnon rumba, eli jos musta ei kuulu, niin oon varmaan väsynyt. Mulla on kyllä enemmän iltatalleja, eli kerkeän kyllä kuvailemaan päivällä. Kunnes palkka tulee, ostan ihan ekana uuden puhelimen, sen jälkeen ostan jalustan ja ehkä kaukolaukasimen! Mä siis poljen aina töihin pyörällä ja yhteen suuntaan matkaa kertyy 6km eli yhtenä kertana 12km.
Mä en oo oikeen mitään erikoista tässä lomalla tehnyt, juhannuksena mennään varmaan taas kunnon sukulaisporukalla mökille, sielä kyllä kuvaan jotain kivaa! Kertokaa ihmeessä minkälaisia postauksia haluutte, mutta mydayta en kuvaa ellei tapahdu jotain vähän erikoisempaa koska mulla on jo 2 joissa ei oikein tapahdu mitään :"D
Tässä teille muutamia kuvia, Hämeenlinnassa otettuja!
DSC_0493
DSC_0457
DSC_0152
DSC_0420
mä
Mä ilmottelen sitten kun oon ostanut jalustan ja keksinyt muutamia postausideoita! :)
Palaillaan, byebyee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti