tiistai 3. kesäkuuta 2014

Peruskoulu takana, mitä edessä?

Huhhuh. Ei voi muuta sanoa. Toukokuu oli tosi stressaavaa aikaa ja piti pinnistellä vielä viimesetkin numerot paremmiksi ja oonkin tosi tyytyväinen mun päättötokariin! Kasilla kun alotettiin, mun keskiarvo oli 6.4 ja olin aika hirveä oppilas muutenkin. Nyt ysiltä päästessä keskiarvo 7.45 ja sielä oli mm. muutama ysi ja monta kasia! Oon tosi tyytyväinen, koska luulin että se hipoo seiskaa tässä ysiltä päästessä. Lauantai aamuna heräsin 6.30, vaikka kuinka uskottelin äitille nousevani kun kello lyö 5... Sain kuitenkin hiukset kiharrettua ja meikattua. Mua jännitti aivan sairaasti juhlasalissa ja kuorolaulussa mä tärisin niin paljon, että pelkäsin tippuvani siitä korokkeelta. Tosi haikein mielin sieltä lähdin, sillä toinen perhe hajosi.. Mutta yhteyttä onneks pidetään!
 Kärsikää kuvien laadusta, en jaksanut muokata niitä :D Ja olen myös erittäin laiska lataamaan osaa kuvista omaan flickriin joten jaan ne suoraan Helmin flickristä..

IMG_7340IMG_7243
IMG_7318
IMG_7315
tytyt :3
IMG_7313
poijjaat :3
14124225607_a7cebbcb8d_o
#9b
14105597567_16bce2c874_o
Tällänen ei juhlakuva tänne väliin. #family
DSC_0094
♥ tytöt
DSC_009314135078488_b544338ed9_o
Juhlan jälkeen suunattiinkin Helmin mökille ja viettiin siellä ihan mahtavaa aikaa parhaalla porukalla. Illan kuvamateriaalia en tähän kyllä laita, sattumoisista syistä... :D Oli kyllä ihan mahtipäivä ja todellakin tollasia uudestaan! Mulla olikin sitten heti sunnuntaina iltatalli, eli ensimmäinen työpäivä! Oon siis kesällä tallilla töissä, suurimmaksi osaksi iltatalleissa, joten kyllä mulla tälle blogillekkin aikaa jää, dont worry! 
 Ainiin, ja kiitos kaikille lukijoille, ootte mahtavia!♥
....12. pvä tulee aikaisintaan jatko-opiskeluista tiedot, katsotaan tuleeko musta leipuri!
 Palaillaan, ehkä uuden ulkoasunkin ehdin tässä väsäillä, kunhan käydään kuvailemassa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti