perjantai 19. heinäkuuta 2013

100. postaus = Heppahaaste !

Suvi haasto mut taas, mutta tää on tämmönen erilainen haaste, heppa-aiheinen.

Ohjeet:

1. Kerro kuka sinut haastoi ja kiitä haasteen antajaa!
2. Kerro itsestäsi 3 hevosiin liittyvää asiaa, mitä et ole ikinä kertonut blogissasi.
3. Valitse tuntemistasi hevosista/poneista vähintään 5 ja laita jokaisesta kuva ja kirjoita kuvan alle kaksi asiaa kyseisestä hevosesta/ponista, jota et ole ikinä kertonut blogissasi.
4. Haasta haluamasi määrä blogeja!

3 asiaa itsestäni:
1. Pelkään kuollakseni yli 60cm esteitä.

2. Rakastan ajaa hevosilla! Tulevaisuudessa ehkä mulla on ravuri ;) 

3. Mulla oli eilen niiin hyvä fiilis, ettei oo pitkään aikaan ollutkaan. Käytiin Purjeen kanssa IHAN yksin ekaa kertaa tallin ulkopuolella, ja toinen meni niiin hienosti... ♥

Hevoset/ponit: (en oo varma oonko kertonu näit asioit :D)

Purje
1. Purje on elämäni hevonen, ja pidän sitä kuin se olisi enemmänkin kuin vuokrahevonen.♥
2. Purje on opettanut minulle enemmän kun kukaan muu hevonen. 
Emtti

1. Emtti oli ensimmäinen vuokrahevoseni, josta jouduin ottamaan itse vastuuta.
2. Mua harmittaa, kun en laukannut E.llä alku ajoista asti... lopussa vasta huomain, että sillä on paras laukka missä oon ikinä istunut...ikävä ♥

Honda
1. Vaikken tätä herraa enää niin usein näe, rakkaus tähän ei sammu ♥
2. Se sulatti mun sydämen sen aivan ihanilla liikkeillä ja leireillä se oli leirihoitsuni. 

Jacob
1. Maailman hellyyttävin oripoika ! ♥
2. Jaakko on serkun miniatyyriheppa, joka osaa vetää kärryjäkin :)


r.i.p. tintti...♥
1. Maailman paras lämminverinen, jolla olen koskaan ratsastanut
2. En ole koskaan luottanut kehenkään lämpöseen kaahottajaan, mutta tintti oli aivan eri asia ! ps. olen myös tippunut kerran tintiltä :D








2 kommenttia:

  1. ihana toi tintti ! ;)
    ps. unohit tehä nro neljännen kohan ! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih tintti oli ihana ! :) ja oho, muokkaan ton huomenna mut haastan sut kuitenki ni voit nyt tehä ton jo ;)

      Poista