tiistai 16. heinäkuuta 2013

Jos mä oon oikee - miks kadulla mun läpi kävellään ?


Heipsuli kaikki lukijat ! 

Mä en oo VIELÄKÄÄÄN  saanut sitä kameraa, mutta kyllä se ennen koulujen alkua tulee. Tulin eilen kotiin ja käväisin heti tallilla kattomassa Purjetta, kun en oo nähnyt sitä 3 viikkoon. Siellä se mutusteli tyytyväisenä heinää ja jatkoi paisumistaan. Käväistiin tulomatkalla agrimarketissa, ja ostin Purjeelle 2 purkkia Supreme horse caren Iho- ja haavavoidetta, joka auttaa naarmuihin, hankaumiin ja kutisevaan ihoon, oon kuullu että toi on hyvää ! Mutta kuitenkin, menin tänäänki tallille ja ajoin Purjeen. Käytiin hevoskylässä vähän hölkkäilemässä radalla, ja Helmi ilmestyi sinne sitten myös, kun asuu siinä lähellä. Hovikuvaaja ulkoilutti kameraansa kun mä vastaanotin hiekat syliin ja naamaan..... not nice. Purje oli taas hyvä ajaa ja meni kun mikäkin ravuri ! :) Ei heittänyt ollenkaan laukalle ja mentiin hiittisuorakin ravissa, vaikkei sitä kovaa mentykkään.  Siitä sitten hölköteltiin hissukseen tallillepäin ja hoideltiin heppa siellä. Mentiin sitten ottamaan muutama kuva ulos, ei niistä moni onnistunut, mutta muutama.

Ainiin, oon ihan unohtanut kertoa, että olin tallinnassa 6.7. kummien ja serkkujen kanssa. En ottanut kuvia ollenkaan, kun kamera ei kulkenut mukana. Ostin tasan yhden paidan, koska tilillä ei ollut edes rahaa....hups. Ei ollut siis kummosempi reissu. Joskus iltamyöhään oltiin vasta ''kotona''. 

kuvat siis c. Helmi the hovikuvaaja ! 














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti