tiistai 17. joulukuuta 2013

SOMETHING SPECIAL


Eli tässä tulee postaus miten mä hoidan mun hiuksiani. Mun hiukset ei oo mitenkään kauheen hyvässä kunnossa, muttei ihan hamputkaan. Lets start! :-)
IMG_7556
Käytän lähes jokapäivä suoristusrautaa, ja siihen tietenkin lämpösuojaa. Mulla on käytössäni TRESemmén Styling Spray eli lämpösuoja. Käytän harmillisen usein hiuksia vahingoittavia tuotteita, kiharrinta, suoristinta, kuivaajaa... Luonnollisena ne on vaan niin kamalat!

Usein suihkun/saunan jälkeen laitan hiuksiini jotain selvityssuihketta, yleensä For reason, tällä hetkellä äiti on tuonut ton vissiin Pärnusta, joten siinä ei oo ollenkaan suomen kieltä, mutta kai toi joku hiustenhoito suihke on :-D

IMG_7557
Lakkana mulla toimii samaa sarjaa lämpösuojan kanssa, TRESemmén hiuskiinne, joka on 3 tehoista. Firm hold. Laitan lakkaa ainoastaan jos mulla on nuttura päässä, en tykkää oikeestaan käyttää ees lakkaa, se tekee hiuksista niin koppuraiset ja likasen näköset.

IMG_7561
Shampoona on tosi usein kans TRESemmé, mutta tällä kertaa äiti oli tehnyt kaupassa vaihdon, ja ottanut Franck PROVOST johon oon tosi tyytyväinen ja ei voi kun suositella! Tekee hiuksista kiiltävämmät, ja nää on jopa kasvanutkin ton myötä! Ja tää kans tuoksuu hyvälle joka on plussaa :3
Hoitoaineena on samaa sarjaa, ja siihenkin olen tosi tyytyväinen. Jättää hiukset ihanan sileiksi ja pehmeiksi, sekä kiiltäväksi. Nää on 750 ml, joten nää on mulle ja äitille riittäny ihan älyttömän hyvin, ja mulla sentään menee tota shampoota ja hoitoainetta kun nää on ihan semi paksut TAAS...

Hiusöljy olis vielä kova sana tohon kokoelmaan, niin olis varmaan paremmassa kunnossa. Mulla on ollut niitä tehohoitoja hiuksiin, ja oon ihan koukussa kaikkeen hiustenhoitotuotteisiin, ne on vaan niin ihania! Ihanana esimerkkinä saa nyt toimia Herbinan Tehohoito kuiville hiuksille, jossa on vadelma- ja mansikkauutetta ja aiettä se tuoksu! Sitä olis voinu vaikka syödä ku se tuoksu niin taivaalliselle, ja oli vielä hyvääkin hiuksille! Suosittelen lämpimästi (:

Tämmönen postaus, laittakaa vielä muutama kysymys tonne kysymyspostaukseen ni voisin vaikka tällä viikolla väsästä videolle sen :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti