sunnuntai 29. joulukuuta 2013

MÄ AIJON ELÄÄ JOKAPÄIVÄ IHA TÄYSII KOSKA HUOMINEN VOI OLLA AINA VIIMENE


Niin se aika vaan vierähtää. Vuosi taas mennyt, ja seuraava alkaa 3 päivän päästä. Mulla on tän vuoden aikana jo kolmas kone käytössä, että mun kuvat on hävinny entisten koneitten mukaan,oisin halunnu tehä katsauksen tähän vuotee, mut tää kone on ollu lokakuusta lähtien vasta.. :/ No voidaanhan me kerrata kohokohtia tässä vuodessa!

Tammikuussa ei tapahtunut mitään ihmeellistä, normi uv ja sitärataa
Helmikuussa tuli Iita, muistan sen päivän vieläkin kun eilisen <3
Maaliskuussa opetettiin Iitan kanssa sisäsiisteyttä ja muutenkin koulutusta
Huhtikuussa täytin 15 vuotta
Toukokuussa ei tapahtunut mitään erikoista?
Kesäkuussa pääsin kasilta ja oli ripari! Olin myös paljon tallilla
Heinäkuussa oltiin serkuilla Iitan kanssa ja mökillä. Sain myös kameran :3
Elokussa siirryin yhdeksännelle luokalle ja tuli Purjeen kanssa vuosi täyteen <3
Syyskuussa ...? ei tuu mieleen mitään :D
Lokakuussa sain tän koneen
Marraskuussa tuli vuosi täyteen Rokin poismenosta, vieläkin tuntuu haikeelta..
Joulukuussa oli joulu (no shit sherlock ?! XD) ja oli ihana kuukausi muutenkin!

Saatiin muuten 22.12 lauantaina joulukirkon jälkeen joulutodistukset, ja oon ihan tyytyväinen! 8 luokalla ollessa KA pyöri sielä 6.4 paikkeilla, on se onneks nyt jo 7.35 :D taino lukuaineitten keskiarvo on varmaan seiskan tienoilla, mutta kaikista numeroista laskettuna tuommoinen (:


Hommasin muuten heti joululahjarahoilla uuden objektiivin, ja toista jo suunitteilla kanssa. Ostin siis ton perus Tamronin 70-300 ja kävin äsken vähän kokeilemassa sitä!


Vielä ois hankittavana kameran jalusta, mutta koirallekkin pitäs hommata kaikkea, ja mulle meikkejä ja vaatteita ja ja ja ... lista on loputon! Rahaakaan ei olis siis koskaan liikaa... Tänään lähden pitkästä aikaa serkuilla käymään, ja torstaina alkaakin jo koulu, argh.... Kertokaa mulle, mitä järkeä on mennä ensviikon torstai ja perjantai kouluun, sit viikonloppu + loppiainen eli maanantai vapaa, miksei mennä vaan suoraan tiistaina kouluun... :D No mutta jooh, tässä teille Iitan pärstää nautittavana! Iitalla on muuten ihan omakin blogi http://iitamaista.blogspot.com
 jonne päivittelen sitten koiruuden kuulumisia enempi kun tähän blogiin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti